Κειμενογράφηση
Τι γνωρίζεις για την κειμενογράφηση;

Τι γνωρίζεις για την κειμενογράφηση;

Εξασκείς επαγγελματικά την κειμενογράφηση; Σίγουρα έχεις δουλειά!

Η κειμενογράφηση παρουσιάζει μεγάλη άνοδο και ακόμα μεγαλύτερη ζήτηση από τους online επαγγελματίες. Αποτέλεσμα των 2 τελευταίων χρόνων που όλα τα κάνουμε πλέον μέσω διαδικτύου. Με την κειμενογράφηση παρέχεις στον συνεργάτη σου κείμενα στοχευμένα για το διαδίκτυο.

Τι αφορά η κειμενογράφηση;

Η κειμενογράφηση αφορά τη συγγραφή κειμένων στοχευμένων σε έναν σκοπό.

Κειμενογράφηση κάνεις για:

  1. ένα site
  2. την προώθηση προϊόντων ή/και υπηρεσίες
  3. την αύξηση της λίστας στο email marketing
  4. να αυξήσει την κίνηση στα social media
  5. σύνταξη άρθρων
  6. τη σύνταξη προωθητικών μηνυμάτων
  7. τη σύνταξη γραμμάτων/εκθέσεων/ομιλιών
  8. newsletter
  9. περιγραφή videos
  10. σενάρια βιντεοσκόπησης ή άλλων
  11. Landing pages κ.α.

Ο στόχος της κειμενογράφησης είναι να πλησιάσεις όσο περισσότερο γίνεται το δικό σου ιδανικό κοινό ή του επαγγελματία με τον οποίο συνεργάζεσαι.

Υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες κειμενογράφοι που απευθύνονται σε πολλά αντικείμενα εργασιών και άλλοι που εξειδικεύονται σε ένα. Ακόμα, υπάρχουν κάποιοι που αναλαμβάνουν την κειμενογράφηση για άρθρα, για sites και άλλοι για social media, για newsletters κλπ. Όσο περισσότερη εξειδίκευση αποκτήσεις, σίγουρα είναι καλύτερο μιας και σε καθιστά ειδικό στο αντικείμενό σου!

Προσωπικά αγαπώ όλα τα κείμενα. Βέβαια, ξεχωρίζω κάποια κι αυτά είναι τα κείμενα για άρθρα, για email marketing και για sites.

Τι χρειάζεται να έχεις για να ασχοληθείς επαγγελματικά με την κειμενογράφηση;

Το πρώτο και κύριο που χρειάζεσαι είναι μια καλή γνώση της γλώσσας στην οποία γράφεις.

Αρχικά, σκέψου ποια είναι η δική σου φωνή αν γράφεις για το blog σου. Πώς θα γράφεις; Στον ενικό; Με απλή, χιουμοριστική γλώσσα ή μήπως τυπική;

Μήπως όμως θέλεις να ασχοληθείς επαγγελματικά με την κειμενογράφηση; Κι αν δεν ξέρεις πώς να ξεκινήσεις, ρίξε μια ματιά παρακάτω τι θα χρειαστείς:

  • Ικανότητα στην έρευνα
  • Τυπικότητα στα deadlines
  • Γνώση της φωνής του συνεργάτης σου (χρειάζεται έρευνα)
  • Δημιουργικότητα
  • Να γνωρίζεις τις αρχές και τους κανόνες κειμενογράφησης στο διαδίκτυο (SEO)
  • Ικανότητα στην έρευνα λέξεων κλειδιά
  • Να μπορείς να επιμελείσαι/διορθώνεις τα κείμενά σου
  • Ικανότητα να καταλαβαίνεις το κοινό


Έφτασες μέχρι εδώ και μπράβο σου! Θέλω να σε βοηθήσω λίγο παραπάνω με τον οδηγό που βοήθησε πολλούς κειμενογράφους. “Τα μυστικά ενός καλού κειμένου“. Μελέτησέ τα και μην διστάσεις να μου στείλεις μήνυμα στο katerina@writingcoach.gr για περαιτέρω υποστήριξη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *